خدمات پس از فروش

 بازخورد کامل و مستقیم نقطه نظرات مشتریان در سیاست ها و روش های اجرایی امور شرکت، پرسنل مجرب آموزش دیده و کاملآ حرفه ای و همینطور داشتن بهترین شبکه خدماتی در سطح کشور از نقاط قوت سپار فیلتر است.

 ‏اصولاً نیاز یک مصرف‌کننده اعتماد به برند می‌باشد، که این اعتمادسازی و روش‌های حصول آن می‌بایست در بدو شروع یک کسب‌وکار ‏پیش‌بینی شده و مورد نظر قرار گیرد. لزوماً عالی‌ترین هدف هر کسب‌وکار جلب نظر بیشتر مشتریان می‌باشد و نگهداری و حفظ دایره ‏مشتریان این فرصت را به برند سپار فیلتر می‌دهد که مساحت این دایره را بزرگتر کند. لازم به ذکر است بازخوردی که از فیلتر سپارهای نصب شده امروز ‏دریافت می‌شود، بهترین مسیر برای رسیدن به خواسته ها واهداف خدمات پس از فروش مشتریان فردا را پیش‌رو قرار می‌دهد و این مهم دست یافتنی نخواهد بود مگر ‏با پیش‌بینی ساز و کارهای مناسب در جهت حفظ رابطه با مشتری که در ابتدای شروع هر کسب‌وکار می‌بایست نسبت به آن با دقت و ‏تأمل ، پیش‌بینی‌های لازم را انجام داد.‏ اگر بخواهیم با یک دید آماری به برندهای موفق ایران و جهان نگاهی بیاندازیم کاملاً می‌توان متوجه شد که برندهای موفق همه در گرو ‏داشتن واحدهای خدمات پس از فروش پویا و مدیریت شده به موفقیت‌های خود دست یافته‌اند. با حصول این موفقیت‌ها پس از مدتی ‏قسمت قابل توجهی از هزینه‌های تبلیغاتی خود را کاهش داده‌اند و از تبلیغات دهان به دهان که دارای اثربخشی بیشتری می‌باشد بهره ‏بسیاری گرفته‌اند. به نظر مدیریت به روز و آینده‌نگر در خدمات پس ار فروش در آینده‌ای نه چندان دور مسیر و طول عمر تجارت‌های ‏بزرگ و بزرگتر شدن کسب‌وکارهای کوچک را نتیجه خواهد داد. با توجه به ازدیاد روزافزون تولیدکنندگان و برندهای تازه تاسیس و تقلبی لزوم ‏ماندگاری و جلب اعتماد مشتریان توسط سپار فیلتر به هدف اصلی تبدیل شده است. دیگر اینگونه نیست که مشتریان خریدهای جدید خود ‏را بدون وجود امکان انتخاب انجام دهند و با بالا رفتن سطح دانش قشر مشتریان امروزی انتخاب کورکورانه و فکر نشده به ندرت اتفاق ‏می‌افتد. مشتری امروزی به حق و حقوق خود آگاه است و می‌داند که پس از خرید چه انتظاراتی می‌تواند داشته باشد. در بازار امروز ‏اولین پرسش برای انتخاب در خرید خدمات پس ار فروش می‌باشد که حتی جلوتر از کیفیت محصول مورد سوال قرار می‌گیرد.

لذا تنها شریک منطقه ای سپار فیلتر آلمان در راستای اهداف مشتری مداری ، خدمات پس از فروش خود را در زمان گارانتی با دوره های متناوب از طریق تماس با مشتریان، و گرفتن نظرات و ایده های آنها و دادن مشاوره و راهنمایی های لازم خود را مسؤل و موظف می داند.همچنین این شرکت پس از اتمام دوره ی گارانتی ، خود را همواره در کنار مشتریان عزیز می داند و با مشاوره های ماهانه و سالانه حمایت خود را از مشتریان گرامی به انجام می رساند‏

 

واحد خدمات پس از فروش